O nás

Milota

Mými hlavními tématy, kterými v současnosti žiju, jsou sebeřízení a přírodní zahrada.

Dává mi smysl sebeřízení, způsob života, kde má každý, včetně dětí a mladých lidí, možnost řídit svůj život. Přeju si, aby děti a mladí lidé měli možnost nacházet a tvořit takové možnosti života a vzdělávání, aby vyhovovaly jejich potřebám.

Přeju si, abychom si mohli na svobodu přestat hrát a mohli ji žít.

Podporuju děti, mladé lidi a rodiny v sebeřízení, v takové vzdělávací cestě, aby jim maximálně vyhovovala. Ráda poskytnu podporu a podělím se o vlastní zkušenosti se sebeřízeným vzděláváním, domácím vzděláváním a výběrem škol.

Bydlení v přírodě mě dovedlo k permakultuře a přírodní zahradě jako obnovitelnému zdroji. Užívám si zahradu jako součást prostoru, ve kterém žiju, zkoumám, zkouším, hraju si.

Spolutvořím Alianci sebeřízeného vzdělávání.

Jsem spoluautorkou dopisu Šance pro vzdělávání.

Spolu s Míšou Řeřichovou a Zuzkou Chabovou pořádáme pobytové akce, semináře a besedy.

Jarda

Jsem příznivcem sebeřízeného vzdělávání.

Jsem spoluautorem dopisu Šance pro vzdělávání.

Jak to vznikalo

Naši chatu a chaty Eva i Oliva jsme stavěli a rekonstruovali svépomocí.

 

Stěhování boudy. Tady mi došlo, že pro Jardu nebude jen tak něco problém.

Kopání základů. Nechala jsem se přesvědčit, abych sedla do Bobcata a odvážela hlínu. Protože když jsem jediná, tak musím, žejo.

Kdo by řekl, že v tomhle za rok budeme bydlet.

Množství natřeného dřeva nespočítám, ale s těmihle barvami to byla zábava.

Fasádní prkna jsme opalovali.

Rekonstrukce začíná…

…pokračuje….

…hotovo

Takovýto, když chceš, aby zbytků izolace bylo co nejmíň. A pak že počítačový hry jsou k ničemu. Znáte Tetris?

Vážně tohle bude někdy fungovat?

Přesun materiálu byl někdy náročný. Bez nové cesty už to nejde.